تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

روز هفتم

خب به همین راحتی روز هفتم فرا رسید و تو تونستی به لطف خدا و اراده ای که داشته باشی یک هفته پاک بمونی...

حالا بیا پیش خودت فرض کن اگر من توی این هفته گناه میکردم چی میشد ... جواب کاملا روشنه ... دوباره احساس عذاب وجدان میومد سراغت دوباره احساس گناه میومد سراغت ....ارادت یک بار دیگه خورد میشد ... هی به خودت میگفتی ای خدا چرا من اینکارو کردم لعنت به من کاش من بمیرم ....

دوست عزیز مگه غیر از اینه هی به خودت تف و لعنت میفرستادی ... آیا همه ی این عذاب ها به انضمام تمام ضرر هایی که برای بدن و سلامتیت داره می ارزه به خوشی که تنها چند لحظه دووم داره ؟!!!... انصافا می ارزه؟؟...

ولی حالا توی این یه هفته ای که انجام ندادی چه حسی داری دوس دارم خودت بهم بگی شاید یکم زود باشه ولی مطمئنا تاثیر داشته و همین جور که دوران پاکیت بیشتر میشه اثرات ترک هم بیشتر میشه ... کم کم ارادت قوی تر میشه قوای از دست رفته بدنت برمی گرده ، امید به زندگیت بیشتر میشه ، اعتماد به نفست بیشتر میشه و ....

بایدمنتظر این اثرات مثبت باشی ... مطمئنا بهش میرسی ....

حالا احساسی که توی این یه هفته داشتی رو کامنت کن که دیگر دوستان هم ببینن و استفاده کنن...

یا علی مدد بریم برای روز بعد .... ما پیروزیم چون میخواهیم....

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه 1394/01/22 ساعت 01:44

سلام من آدم مذهبی بودم ولی به دلیل ازدواج با یه آدم بی قید که بهم خیانت کرد درگیر این سایت ها شدم .الان یه هفته پاک شدم تو این یه هفته احساس میکنم اون پرده بین من و خدا کنار رفته

سلام خوشحالیم دوست عزیز امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشه

helen 1393/06/26 ساعت 23:52 http://mihanblog-ir-pars.leue.biz

سلامممممم ایول
آدم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
6585

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد