تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

هر کی آمادس بگه یا علی ...!

روز اول

دوست من اگه مایل باشی باهم یک ترک چهل روزه رو شروع کنیم ....

قرار من هرروز از این چهل روز انشالله پست و مطلب بگذارم و به همین ترتیب باهم جلو بریم.....

امروز اولین روزشه.....

قبل از اینکه شروع کنیم لازم میدونم چند تا نکته بگم پس خوب به حرفم گوش کن همسفر ....

دیگه کافیه گناه کردن دیگه کافیه.....

آیا بس نیست؟!... آیا خسته نشدی؟!.... 

به نظرت تا کجا میتونیم پیش بریم ؟!... هر روزی که میگذره داره بدتر میشه ... این درد لعنتی مثل سرطان تمام وجودمون رو فراگرفته ... روز به روز داره بدتر میشه .... من یه بار تصمیم گرفتم گفتم انقدر این گناه لعنتی رو انجام میدم تا دیگه برام عادی بشه و برام جذاب نباشه ... فکر میکنین نتیجش چی شد ؟ نتیجش این شد که نه تنها عادی نشد بلکه من حریص تر هم شدم مثل تشنه ای شدم که هرچه قدر آب میخوردم تشنه تر میشدم ... واقعا روزای سختی بود اون روزا .... میخواستم بمیرم از این زندگی راحت شم ....

اما نه ....ما به این زودیا میدون رو خالی نمیکنیم... مطمئنا اگه بخواییم میتونیم.... مثل خیلی از معتادهایی که خواستن و تونستن .... باید تصمیم جدی بگیریم دوستان .... هدف اصلیمون این باشه که یه بار برای همیشه این سرطان لعنتی رو ریشه کن کنیم ....

آره یه بار برای همیشه....

  همین الان جلوی آینه وایسا و بلند بگو من میخام پس میتونم ترک کنم.....

 آره من میتونم.... با صدای بلند ...

. دیگه این وضیعیت باید تموم شه آخه تا کی قراره گناه کنیم؟ تا کی قراره ادامه بدیم؟ این رشته یه جایی باید پاره شه این گناه لعنتی داره نابودمون میکنه داره زندگیمونو تباه میکنه مثل یه آدم معتاد داریم نابود میشیم دیگه واقعا بسه هین الان بلند شو برو یه غسل توبه کن هرچی فیلم و عکس تحریک آمیز داری پاک کن یک لحظه هم تامل نکن شیفت دیلیت کن همش بره بذار رها شی یه یا علی بگو و این بشه اولین روز ....

یا این بار یا هیچ وقت ......

یا این بار یا  هیچ وقت .....

 

منم همراهتم ما میخوایم پس میتونیم ...

 

هرکی با منه یه یا علی کامنت کنه ....

یا علی از تو مدد .... 

نظرات 20 + ارسال نظر
M 1396/09/05 ساعت 06:32

یاعلی مدد

eh 1396/09/03 ساعت 20:49

سلام.خدمت همتون امیدوارم در رهایی از
این بلا موفق باشید وهیچوقت نلغزید.
من خودم در گیر این کوفتی بودم و ب
لطف خدا الان دو ماه هست که ترک کردم
شما هم میتونید ترکو از همین الان شروع
کنید.

farzad 1395/04/05 ساعت 00:55

یاااااااا علی مد

mahdi 1394/02/18 ساعت 15:46 http://freed0m.blogsky.com/

یا علی بابا دیگه خسته شدم هر کاری میکنم نمیشه ... آخه من این طوری نبودم من نماز خوان بودم مسجدی بودم ولی حالا خاک شده سرم الکی خودمو بدبخت کردم...تورو خدا کمکم کنید.

نازنین 1394/02/07 ساعت 21:15

یاااااا علی.امام علی خودت کمکمون کن.بچه ها هممن.واسه هم دعا کنیم که بتونیم.به هم کمک کنیم

arsuy 1394/01/25 ساعت 18:13

یا علی

علی 1393/11/30 ساعت 10:44

یا علی مدد

ستاره 1393/10/10 ساعت 10:02

یاااااااعلی....

مسافر! 1393/09/11 ساعت 20:40

من اعتیادم چیز دیگس... شیشه..همه جور آینده ای رو واسه خودم تصور میکردم جز این مسیر که مثل سور سوره منو از عرش به فرش...خراب کردم..پشت پا زدم به همه چی..میگن واسه ساختن دیر نیست..اما خستم...خسته تر از اونی که بتونم روزای خوبم,هدفایی که داشتم,و مهم تر از همه آرامشمو به یاد بیارمو حس کنم انگیزه دارم... اما نا امید نمی شم,خدا میگه تو یه قدم بردار...قدم اول من ترک و رهایی از منجلابیه که توشم..
پس به امید خدا.. یک مسافر

امیدوارم شماهم هرچه سریعتر از این گرفتاری رها شید دوست عزیز

یکی مثل همه 1393/09/07 ساعت 23:08

یا علی

تولد دوباره 1393/09/07 ساعت 00:08

سلام به همگی
یه سوال از ادمین :
خودت چند وقت هست که پاکی داری؟

تولد دوباره 1393/09/06 ساعت 23:53

سلام به همگی
امروز شده 9 روز آزادی
دو روزه که بیکار هستم و کار خاصی نیست انجام بدم واسه همین باز دارم وسوسه میشم
از شنبه شروع میکنم به درس خوندن البته ان شا ا...
اگه وقتمون پر بشه کمتر سراغش میریم
راستی یکی از دوستام را دارم مثل خودم ترک میدم
برای دوتامون دعا کنید
خداجون دوست دارم
وای چقد حال میده این آزادی و شاد بودن، زندگیم 180 درجه چرخید

آفرین خدا روشکر که داری طعم شیرین آزادی رو میچشی سریعا ذهن خودت رو مشغول کاری بکن ....بیکاری بدترین چیزه خیلی میتونه وسوسه انگیز باشه

تولد دوباره 1393/08/28 ساعت 01:13

سلام
ممنون از وبلاگت عالیهههههههههههه
من ی معتادم الان ساعت 1 شبه
من امروز روز اول پاکیمه من همه چی رو کات کردم
میخام زندگی کنم آزاد باشم شاد باشم
خدا لعنت کنه پسرعموم ک اولین بار اون این کار رابهم نشون داد
قبلا تا 5 هفته هم ترک کردم اما......
این آخرین باره
فقط تورو خدا کمکم کنید چون تنهام کسی نیست کمکم کنه امشب غسل کردم و نماز خوندم بعدش استخاره زدم سوره الرحمن اومد سرجانماز گریم گرفت چون فکر نمیکردم خداببخشه منو یاعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مطمئن باش اگه یه قدم به سمت خدا برداری ، خدا صد قدم به سمتت میاد مطمئن باش آثار ترک به زودی خودشو نشون میده و یک حس و حال خوب بهت دست میده

ارشیا 1393/08/16 ساعت 17:27

دوستان یه نتیجه بزرگی که من تونستم باهاش 27 روز با احتساب امروز تو ترک باشم این بود که تو اوج اون حس لامصب وقتی میخوای اینکار رو بکنی بگی نه.
دیگه تمومه. سخنان استاد رایفی پور چه راجب همین موضوع چه راجب فراماسونری کمکتون میکنه. برید به سایتای ضد فراماسونری. مطالب ذهنتون رو جذب میکنه و دیگه به این داستانا فکر نمیکنید.
ادمین جان این نظر رو ثبت کن بخدا راسته.

تنها 1393/07/18 ساعت 17:27

سلام
نمیدونم واقعا میشه یا نه چون من همه راهارو امتحان کردم اما بازم نشد که نشد!
اما نمیدونم چرا بازم امیدوارم که 1روزی بتونم!
اون شرافت و غرور درونیم رو دوباره بدست بیارم!
پس این راهم امتحان میکنم تا موفق شم.
لطفا هر کی که این مطلب رو میخونه دعام کنه چون خیلی دلم از خودم گرفته...

سلام دوست عزیز
باید از ته دل و با عزم جدی بخوای یعنی واقعا باید تصمیمت صادق و قاطع باشه و بخوای که ترک کنی
قطعا میتونی
یا این بار یا هیچ وقت ......

کمک 1393/06/27 ساعت 03:39

یا علی

معتاد 1393/06/17 ساعت 15:39

یاعلی

نیما 1393/06/10 ساعت 19:46

یا علی

گرفتار 1393/06/10 ساعت 19:46

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد