تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

شکست مقدمه پیروزی

سلام دوستان ... مدت زیادی بود که پست نمیگذاشتم .. دیگه امروز قسمت شد وبلاگ رو آپدیت کنم ...

بعد از حدود سه ماه ترک موفق ، شکست خوردم و به گناه آلوده شدم ... همش تقصیر خودم بود مقدمات گناه رو برای خودم مهیا کردم و متاسفانه بعد از 90 روز پاکی زمین خوردم ... اما نباید دلسرد بشم ... نباید بذارم بیشتر گناه کنم این شکستم درسی میشه برام که دیگه یه اشتباهو دفعه بعد تکرار نکنم دوباره باید یه ترک دیگه رو شروع کنم این دفعه باید بیشتر از سری قبل بشه ... این اشتباهو به منزله یه راه انحرافی کوچیک میدونم باید سریع به مسیر اصلی برگردم و نذارم که اون دوران سیاه بازم سراغم بیاد .... خدایا خودت کمکم کن خودت به دادم برس نمیخوام به گناه بیفتم نمیخوام دوباره افسردگی بیاد سراغم نمیخوام دوباره بیچاره شم خودت کمکم کن بتونم این دفعه بیشتر خودمو نگه دارم خدایا به جز تو کسی نمیتونه کمکم کنه اگه به دادم نرسی این گناه لعنتی نابودم میکنه .... میخوام دوباره رها شم دوباره آزاد شم لعنت به این گناه کثیف و لعنتی از همین امروز دوباره شروع میکنم یا علی از تو مدد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر 1394/02/17 ساعت 18:01 http://mpn37.mihanblog.com

مطالبت خیلی خوب بود رها شده به وب سایت من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد