تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

نگذار که آرام بمیری................

وقتی سفر نمیکنی

وقتی چیزی نمیخانی

آرام روی به مردن مینهی 

ادامه مطلب ...

بازهم اندر فواید ورزش

یکی از بازدیدکننده های وبلاگ لطف کردن و یکی از راه های موفقیتشون رو ارائه دادن که من متن ایشونو دقیقا در ادامه مطلب میارم تا بقیه استفاده کنن .... راه ایشون همون ورزشه .... پیشنهاد من هم ورزش های هوازی هست .... ورزش های هوازی خیلی کمکتون میکنه تا فشار ترک کمتر بشه .... توی نت سرچ کنید تا در مورد ورزش های هوازی بیشتر بدونید ... موفق باشید  

ادامه مطلب ...

راه حل نهایی

من به این نتیجه رسیدم که راه حل قطعی این بیماری ازدواجه ... چه ما بخواییم چه نخواییم حس شهوت توی وجود ما هست و این نیاز باید یه طوری رفع بشه .... ولی خب تکلیف آدمایی مثل من که شرایط ازدواج هنوز مهیا نیست چیه ..... راه حل این موضوع هم یکیش میتونه انجام ورزش های سنگین باشه .... با ورزش مداوم و سنگین انرژی بدن تخلیه میشه و دیگه نیازی به خودارضایی پیدا نمی کنید ....

پس ورزش رو فراموش نکنید .... تا جوونیم باید این بدن رو بسازیم ....


دوستان نظرات شما مایه دلگرمی ما میشه ..... منتظر نظراتتون هستم ......... به امید رهایی  .....

خطر از بیخ گوشم رد شد


سلام به همه دوستان عزیز@ فکر کنم الان حدود 40 روز شده که این کار را کنار گذاشتم تواین مدت روزهای پرفراز و نشیب داشتم حتی یکی از دوستام را آوردم تو مسیر ترک.   ادامه مطلب ...