تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

رفع عوارض ترک خودارضایی

سلام دوست من 

بعد از مدت ها دوری از وبلاگ امروز دوباره مطلب میذارم .... خیلی از دوستان از من سوال می کنن که آیا عوارض استمنا بعد از ترک از بین میره یا نه ... و مدام هراس دارن  که این عوارض پایدار بمونه ... ببین دوست من به عنوان تجربه باید عرض کنم خود من بعد از ترک  ، تمام عوارض این گناه لعنتی برام رفع شد ... من کسی بودم که ده سال گرفتار این قضیه بودم شاید خیلی درک این موضوع سخت باشه این ده سال باعث خستگی مفرط ، کم خونی ، گودی کمر و ... شده بود . اما بعد از ترک ،  من شروع به ورزش کردم و مکمل های غذایی مثل امگا3 ، مولتی ویتامین و ... گرفتم و مصرف کردم شاید باورت نشه ولی ظرف یک ماه کلی اضافه وزن پیدا کردم و حالم بهتر شد جوری که حتی اطرافیانم هم متوجه تغییرات شدن .... 

اینارو گفتم که بدونی نگران نباشی و فقط به فکر ترک این گناه باشی باور کن اگر بخوای میتونی همه چی به خودت بستگی داره ...

به امید موفقیت...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد