تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

نباید تسلیم شم !

امروز میخوام به واقعیتی اعتراف کنم ...

واقعیتی که گفتنش برام واقعا سخته .... من در ایام ماه رمضان بود که تصمیم به ساخت این وبلاگ گرفتم در واقع دوران ترک من از قبل ماه رمضان شروع شد و به لطف خدا تونستم تقریبا بیشتر از یک ماه ترک داشته باشم ....

ولی علی رغم تمام این تفاسیری که تو وبلاگ خودم نوشتم علی رغم تمام این مطالبی که درج کردم ، راهنمایی هایی که به شما کردم خودم  شکست خوردم واقعا باورم نمیشد بعد از این که آلوده شدم حس واقعا وحشتناکی بهم روی اوورد یاد تمام مصیبت هایی که بهم وارد شده بود افتادم .... 

    
  
ادامه مطلب ...

یک دقیقه قبل از مرگ (+عکس)

"رشیده کاراتاش" بانوی 22 ساله ترکیه ای ساکن منطقه " موقلا" شب گذشته به همراه همسرش برای تفریح به منطقه کوهستانی " مازا" رفته بود و این عکس را درست یک دقیقه قبل از اینکه در اثر عدم تعادل از کنار و لبه بلندی به پایین کوه پرت شود، همسرش از او گرفته است.

کاراتاش پس از سقوط از ارتفاع به بیمارستان منتقل شد اما در اثر شدت جراحات ناشی از سقوط از بلندی جان سپرد. 

هدف من از آوردن این خبر این بود که بدونیم و بفهمیم مرگ همیشه به ما نزدیکه و ما باید بدونیم هر لحظه امکان داره از این دنیا بریم روایت هست که عزراییل روزی پنج مرتبه به هر خونه سر میزنه از این جهت حواسمون خیلی باید به کارایی که میکنیم باشه ... کار سختیه ولی اگر هر روز که از خواب بیدار میشیم فکر کنیم که این آخرین روزیه که زنده ایم واقعا تو کیفیت زندگیمون خیلی میتونه تاثیرگذار باشه ...


منبع خبر

ارزش انسان

ارزش خودتو بدون دوست من به این فکر کن که برای چی به این دنیا اومدی اصلا برای چی خدا تو رو خلق کرده هدفت چیه ؟ به کجا میخوای بری به کجا میخوای برسی آیا اومدی به این دنیا که فقط خوش گذرونی کنی خدا تو رو خلیفه ی خودش تو زمین قرار داده خدا به خاطر تو ابلیس رو که شش هزار سال براش عبادت کرده بود رو از درگاهش روند حالا این انصافه که تو شیطان رو اطاعت کنی ... متاسفانه عادت به این گناه میتونه باعث نابودیت بشه باعث میشه که از هدفی که داری باز بمونی عادت به این گناه مثل منجلاب میمونه مثل یه باتلاق تو رو تو خودش فرو میبره هرچی بیشتر انجام بدی تشنه تر میشی دیرتر ارضا میشی مجبور میشی بیشتر و بازهم بیشتر انجام بدی مثل معتادین به مواد مخدر باید مدام مقدارش رو افزایش بدی در عین حال ترک کردنش هم سخت تر میشه ولی از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست کافیه همین الان اراده کنی و شروع کنی به ترک کافیه از راهنمایی های این وبلاگ یا منابع دیگه استفاده کنی و شروع کنی به ترک ...

دوست عزیز به هدفت فکر کن و مطمئن باش که پیروزی ...

بخشش گناهان صغیره

اگر کسی از گناهان کبیره پرهیز نماید گناهان صغیره اش مورد مواخذه نخواهد بود و خدایتعالی بفضلش انها را میامرزد چنانچه در سوره ی نسا میفرماید :اگر از گناهان بزرگی که نهی کرده شده اید دوری کنید (من جمله خودارضایی :توضیح نویسنده وبلاگ) گناهان شما را در گذریم و اجتنابتان از گناهان کبیره کفاره ی گناهان صغیره قرار دهیم و شما را در جای بزرگ و شریفی که بهشت است درآوریم.


گناهان کبیره آیت الله دستغیب 


عاقبت انسان

آخر همه چی قراره بری تو این یه وجب جا بخوابی پس کمی به کارهایی که میکنی فکر کن دوست عزیز ... 


تسلیم نشو

علی رغم تمام راه کارهای گفته شده پیشنهاد می کنم اگر خیلی بهت فشار میاد و واقعا به حدی می رسی که نمیتونی جلوی خودتو بگیری و فکر میکنی که در آستانه آلوده شدن به گناه هستی از خونه بزن بیرون و یه سر به بیمارستان ها بزن یه سر به بهشت زهرا بزن مخصوصا به غسالخونه وقتی میبینی آخر و عاقبت انسان به کجا می رسه وقتی می بینی کرور کرور جوون خوابیده تو سینه ی خاک مطمئن باش فکر گناه از سرت می پره پس تو رو به صاحب الزمان قسم میدم به عاقبت کارات فکر کن هیچ وقت دیر نیست هروقت تصمیم به ترک کردی به خدا توکل کن یقینا پیروزی فقط کافیه که بخوای ....

حدیثی از امام صادق

حضرت صادق علیه السلام می فرماید : سه دسته اند که خداوند با ایشان سخن نمی گوید و به نظر رحمت به ایشان نمی نگرد و پاکشان نفرموده و برایشان عذاب دردناکی است : کسی که موی سفیدش را بکند تا نشان دهد جوان است ، کسی که به وسیله عضو خودش شهوتش را خارج کند ، و کسی که با او لواط کرده شود .

گناهان کبیره آیت الله دستغیب 

تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت

حتما تا حالا این حدیث رو شنیدی که میگه یه لحظه تفکر بهتر ازهفتاد سال عبادت .... تا حالا روش فکر کردی ... مطمئنا این تفکر به معنای عامش نیست یعنی هر تفکری نمیتونه جای هفتاد سال عبادت رو بگیره ... به نظر من فکری که بتونه مسیر زندگی شخص رو عوض کنه باید همچین ویژگی داشته باشه فکری که بتونه انسان رو به عالی ترین درجات برسونه فکری که انسان رو از حالت سکون خارج کنه و خلاصه این که زندگی شخص از این رو به اون رو بشه پس دوست من کافیه روی عوارض و صدماتی که به خودت وارد میکنی فکر کنی ببینی واقعا می ارزه برای یه لحظه ی خیلی کوتاه این همه ضرر رو متوجه خودت کنی این همه آسیب روحی ، روانی و جسمی .... آیا دیگه وقتش نشده که به فکر رهایی بیفتیم ....

ورزش کن!

یکی از بهترین روش های ترک خودارضایی ورزش کردنه دیگه انقدر از فواید ورزش کردن تو محافل گوناگون گفته شده که من ترجیح میدم کمتر در این موضوع وارد بشم و مطمئنم که خودت بهتر از من از فواید ورزش کردن مطلعی پس چه بهتر که انرژیمونو صرف ورزش کردن کنیم واقعا حیفه که جوونیمونو ، زندگیمونو، انرژی که باید معطوف به موفقیتمون بشه رو بذاریم برای گناه ، برای نابودی خودمون به عبارت دیگه انرژیمونو صرف نابود کردن خودمون میکنیم پس دوست من ورزش کن تا سالم بمونی ....