تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

اولین یادداشتم در این وبلاگ : نقطه عطف زندگی

دوستان عزیز این اولین یادداشت من داخل این وبلاگه همون روز اول ترک 

 

سلام
ممنون از وبلاگت عالیهههههههههههه
من ی معتادم الان ساعت 1 شبه
من امروز روز اول پاکیمه من همه چی رو کات کردم
میخام زندگی کنم آزاد باشم شاد باشم
خدا لعنت کنه پسرعموم ک اولین بار اون این کار رابهم نشون داد
قبلا تا 5 هفته هم ترک کردم اما......
این آخرین باره
فقط تورو خدا کمکم کنید چون تنهام کسی نیست کمکم کنه امشب غسل کردم و نماز خوندم بعدش استخاره زدم سوره الرحمن اومد سرجانماز گریم گرفت چون فکر نمیکردم خداببخشه منو یاعلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد