تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

روز یازدهم

خب انشالله که به روز یازدهم هم رسیده باشین کم کم اثرات ترک بروز میکنه ی.... حس خوب موفق بودن و ادامه مسیر دادن و اقعا لذت بخشه ...

میخوام یکی از راهکارهایی که باعث شده من تا الان بیشتر از دوماه ترک داشته باشم رو خدمتتون بگم ...

تا قبل از این دوره ترک فکر من هرجا میرفت یعنی کار خاصی نداشتم که انجام بدم برای همین فکرم به هزار جا میرفت که قطعا یکی از اون جاها گناهه .... یعنی شاید روزی میشد که اصلا قصد انجام گناه رو نداشتم ولی چون بیکار بودم و فکرم معطوف به چیزی نبود خود به خود به سمت گناه کشیده مییشدم...

دوستان ، بیکاری و تنهایی یکی از مهمترین دلایل کشیده شدن به گناهه ... برای خودتون هدف داشته باشید نذارید که زندگیتون همینجوری به بطالت بگذره...  ادامه مطلب ...

ادامه دوره چهل روزه ترک

سلام مجدد خدمت دوستان

من دوره چهل روزه ترک رو در وبلاگ شروع کردم بعد از ده روز بنا به دلایلی اون رو متوقف کردم بنابر درخواست یکی از عزیزان بازدیدکننده وبلاگ دوره رو میخوام ادامه بدم 

به امید موفقیت

برای آگاهی از این دوره به لینک زیر برید :

دوره ترک چهل روزه

درسی از کربلا

دوست من فرصت محرم کم کم رو به پایانه تاسوعا و عاشورا یکی از بهترین فرصت ها برای شروع ترک محسوب میشه دوست دارم نکته ای رو اینجا بگم به احتمال زیاد شما شخصیت " حر  " رو میشناسید کسی که در آخرین لحظات توبه کرد و برگشت ...

لطفا به ادامه مطلب برید.... ادامه مطلب ...