تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

روز یازدهم

خب انشالله که به روز یازدهم هم رسیده باشین کم کم اثرات ترک بروز میکنه ی.... حس خوب موفق بودن و ادامه مسیر دادن و اقعا لذت بخشه ...

میخوام یکی از راهکارهایی که باعث شده من تا الان بیشتر از دوماه ترک داشته باشم رو خدمتتون بگم ...

تا قبل از این دوره ترک فکر من هرجا میرفت یعنی کار خاصی نداشتم که انجام بدم برای همین فکرم به هزار جا میرفت که قطعا یکی از اون جاها گناهه .... یعنی شاید روزی میشد که اصلا قصد انجام گناه رو نداشتم ولی چون بیکار بودم و فکرم معطوف به چیزی نبود خود به خود به سمت گناه کشیده مییشدم...

دوستان ، بیکاری و تنهایی یکی از مهمترین دلایل کشیده شدن به گناهه ... برای خودتون هدف داشته باشید نذارید که زندگیتون همینجوری به بطالت بگذره... 

در مورد خودم مثلا من به برنامه نویسی برای اندروید خیلی علاقه داشتم ولی کاری رو انجام نمیدادم تا یاد بگیرمش برای همین هدفم رو گذاشتم و گفتم من باید اینو یاد بگیرم برای همین کلی تلاش کردم و بلاخره یاد گرفتمش الان این روزا مدام فکرم سمت ساخت برنامس و انقدر فکرم مشغول شده که اصلا فرصت فکر کردن به گناه پیدا نمیکنم و خداروشکر بیشتر از دوماهه که به سمت این گناه کثیف نرفتم...

خواستم فقط یه مثال ساده زده باشم پس شما هم همین الان از امروز یه هدفی برای خودتون تعیین کنین هدفی که دوس داشتین همیشه بهش دسترسی داشته باشین و فکرتونو برای رسیدن به اون منعطف کنین مطمئن باشین که جواب میده ...

به امید موفقیت


(دوست من اگه برای بار اول هست که این پست رو میخونی از قسمت موضوعات  به ترک چهل روزه برو و از روز اول با من جلو بیا هر روز فقط یک مطلب هر روزی که میگذره بیا و مطلب مربوط به روز بعد رو بخون )

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرشاد 1395/09/28 ساعت 02:03

واقعا حرفای خوبی میزنی, حرفاتو قبول دارم, مرسی ازت, ادم وقتی بیکار باشه میره دنبال خودارضایی, اول بهتره که ادم یه ورزش یا حرفه یا کاری رو که دوست داره دنبالش بره و دوم اینکه دنبال یه همدم باشه که از تنهایی در بیاد , مطمعنن اینجوری زندگی معنا پیدا میکنه و ادم از این گناه مسخره و عذاب اور خلاص میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد