تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

توکل به خدا شاه کلید موفقیت ...

باید از ته دل بخواید...
باید با تموم وجود بخواید...
باید خودتون باشید...
شما می تونید...
شما حتما می تونید...
شما منبع انرژی و استقامتید...

بچه ها تلاشتون رو بکنید...
یقینا موفق خواهید شد. ..
یقینا موفق خواهید شد. ..

لیس للانسان الا ما سعی

در موفقیتتون شک نکنید...
مطمئن باشید و توکل کنید...
حتما می تونید...

واقعیت هولناک ! ...

از مضرات استمنا همین بس که اراده را به کلی مختل میکنه به طوری که  نمی گذاره فرد اون رو ترک کنه گاهی هم افرادی به خاطر همین گناه دست به خود کشی می زنند کافیه سری به تیمارستان بزنید ببین از 10تا دیوونه 9تا از خودارضایی کارشون به جنون کشیده شده ... ! 

 

یک راهکار جالب ( + عکس)

یکی از دوستانی که این عادت شوم رو ترک کرده از روشش برای ترک به ما گفته :

وقتی شهوت انسان رو میگیره بدن گرم میشه به اصطلاح آدم داغ میکنه اگر از عرقیاتی که برای بدن خنکی به همراه میاره استفاده کنی میتونی به راحتی جلوی خودتو بگیری از عطاری ها اینجور عرقیات رو میتونی تهیه کنی مثل شاطره یا کاسنی 

حتما این روش رو امتحان کن 

موفق باشی

حس پس از انجام خود ارضایی !

آمار حس پس از انجام خودارضایی با جامعه آماری تقریبی 500 نفر که توسط سایت « رهایی از خودارضایی  » صورت گرفته رو برای شما اوردم:

مشاهده نمودار

چهار کلمه حرف حساب !

امروز روز عرفه بود میگن اگر کسی در شب های قدر آمرزیده نشده عرفه یک فرصت دوباره برای آمرزشه ... عرفه یک فرصت دوبارست برای این که گناهتو بذاری کنار خودتو خلاص کنی خودتو از شر این معصیت لعنتی رها کنی جدی تا حالا به خودت گفتی که قراره تا کجا پیش برم ؟! ... 

واقعا دیگه بس نیست؟! تا کجا میخوای پیش بری حتما باید نابود شدنتو با چشمای خودت ببینی نشستی گوشه ی اتاق که چی بشه ؟که بازم گناه کنی این همه این گناه رو انجام دادی به کجا رسیدی این همه خودارضایی انجام دادی واقعا نتیجش چی شد همش پشیمونی همش خدایا غلط کردم یه نگاه به خودت انداختی ؟ شببیه معتادا شدی بلکه هم بدتر و فجیعتر روز به روز رنگت پریده تر میشه گودی کمرت بیشتر میشه لاغرتر میشی سیاهی زیر چشمات بیشتر میشه بازم بگم ؟؟!!... 

ولی نباید ناامید بشی کافیه از همین امروز با خدا عهد ببندی کافیه بخوای این تو و این میدون مبارزه یه یاعلی بگو و خودتو رها کن ...

عاقبت خودارضایی (+عکس)

اینم یکی دیگه از مضرات و عاقبت های خودارضایی ... خودتو بیچاره نکن یکم فکر کن ...


دلت را خانهٔ مـا کن مصفّـا کردنش با من

دلت را خانهٔ مـا کن، مصفّـا کردنش با من        به من درد دل افشا کن، مـداوا کردنش با من

اگر گم کرده‌ای ای دل، کلید استجــابت را        بیا یک لحظه با ما باش، پیــدا کردنش با من

بیفشان قطرهی اشکی که من باشم خریدارش   بیاور قطره‌ای اخــلاص، دریـــا کردنش با من

اگر درها به‌رویت بسته شـد دل بد مکن بازآ     درِ این خانه دق‌البـاب کُـــن ، واکردنش با من

به ما گو حاجت خود را، اجـابت می‌کنم آنی      طلب کن هرچه می‌خواهی، مهیّـــا کردنش با من

بیا قبل از وقـوع مرگ روشـن کن حسابت را    بیاور نیک وبد را جمـع ، منها کردنش با من

چو خوردی روزی امروز ما را شـکر نعمت کن غم فردا مخور، تأمیــن فـــردا کردنش با من

به قـرآن آیهٔ رحمت فـراوان است ای انسان     بخوان این آیه را، تفسیر و معنا کردنش با من

اگر عمری گنـه کردی، مشو نومیــد از رحمت  تو توبه نامه را بنویس، امضـا کردنش با من

شعر از ژولیده نیشابوری

 

کسب اعتماد به نفس و تقویت اراده

اعتماد به نفس یعنی باور نمودن خود و تکیه بر استعدادها و توانائیهای خویش و پر واضح است که عدم اعتماد به نفس آن است که انسان با آنکه دارای ارزش‏ها و لیاقت‏های خاص خود است ولی خود را ناتوان و ناچیز میپندارد و ازهمین روی به خود جرئت اقدام به کار را نمیدهد چه ارزش و لیاقت‏های خود را باور ندارد و گاه در مقایسه با دیگران،آنها را چنان بزرگ و دارای هیبت تصور میکند و چنان در ذهن و خیال خود بزرگ جلوه میدهد که گوئی خودش رابرابر آنان چون موری در درگاه سلیمان میبیند و یا ذره‏ای در برابر خورشید میپندارد همین امر باعث میشود وقتیدر برابر آنها قرار گرفت دست و پای خود را گم کند.
علت عدم اعتماد به نفس امور متعدد میتواند باشد که در این جا به فراخور اوضاع شخصی شما به چند مورد آن اشاره میکنیم:


۱) گاهی علت عدم اعتماد به نفس، عدم تسلط بر کار و عمل مورد نظر است و چون بر آن عمل تسلط ندارد لذادچار تزلزلی و دست و پاچگی میشود. پر واضح است که در این صورت باید برای از بین بردن عدم اعتماد به نفسمهارت لازم را به کف آورید.


۲) در برخی مواقع علت عدم اعتماد به نفس، ناشی از عدم ارتباط با اجتماع است یعنی کمتر در اجتماع با کسی روبرو شده و کمتر رفت و آمد داشته است.


3) شاید عدم اعتماد به نفس ترس از استهزاء دیگران و بدگوئی و سخنان بی مورد آنها باشد.


4) خود کم بینی و بزرگ بینی دیگران نیز دو علت اساسی دیگر از علل عدم اعتماد به نفس است.

 

ادامه مطلب ...

علت شروع به خودارضایی

آمار علت شروع به خودارضایی با جامعه آماری تقریبی 500 نفر که توسط سایت « رهایی از خودارضایی  » صورت گرفته رو برای شما اوردم:


مشاهده نمودار

چند توصیه موثر

دوست عزیز چند راه پیشنهادی براتون دارم برای دوری از این گناه شوم واقعا میتونه مفید باشه حتما برای یک بارهم که شده امتحان کن :

1) سعی کن همیشه با وضو باشی خیلی موثره 

2) سعی کن حتما برای نماز صبح پاشی بعدش زیارت عاشورا هم بخون که واقعا کارسازه

3)ذکر ایام هفته رو صبح ها بگو 

4) اگر میتونی برای نماز به مسجد برو 

5)وقتی شیطان وسوست  میکنه سریع صلوات بفرست و ذکرهای دیگه ای بلدی بگو وسعی کن از خونه بزنی بیرون 

6)همیشه برای کارات برنامه داشته باش و سعی کن که بیکار نمونی


خداوند پشت و پناهت باشه