تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

بازهم اندر فواید ورزش

یکی از بازدیدکننده های وبلاگ لطف کردن و یکی از راه های موفقیتشون رو ارائه دادن که من متن ایشونو دقیقا در ادامه مطلب میارم تا بقیه استفاده کنن .... راه ایشون همون ورزشه .... پیشنهاد من هم ورزش های هوازی هست .... ورزش های هوازی خیلی کمکتون میکنه تا فشار ترک کمتر بشه .... توی نت سرچ کنید تا در مورد ورزش های هوازی بیشتر بدونید ... موفق باشید  

 


سلام محمدرضا هستم مبتلا به استمنا(خودارضایی)اول بگم که شدیدا اعتیاد داشتم بهش شاید روزی چهار بار این کارو میکردم اما یه برنامه ی ورزشی که توی یه وبلاگ خوندم خیلی بهم کمک کرد تا کمش کنم برنامه خیلی ساده س شنای سوئدی بلدین؟اگه بلد نیستین در موردش سرچ کنین آسونه برنامه میگه صبح که از خواب پا میشین چند تا شنای سوئدی برین هرچندتا که میتونین برین مثلا ده تا یه هفته همین کارو تکرار کنین بعد یه هفته 2تا دیگه بهش اضافه کنین که میشه 12 تا همینجوری هر هفته دوتا اضافه کنین از هفته ی سوم یه بارم شب شنا برین از هفته ی چهارم دو ست شنا برین ینی 12تا شنا برین بعد سی ثانیه استراحت کنین هم صبح هم شب دقیقا راس سی ثانیه که تموم شد ست دوم رو شروع کنین البته ست دوم دوتا کمتر شنا برین از هفته های بعدم یه ست دیگه بهش اضافه کنین که میشه سه ست دیگه از سه ست بیشتر نرین فقط تعداد شنارو اضافه کنین قبل وبعد از تمرین هم شیر بخورین بهتره چاق میشین مثلا نصف لیوان قبل و نصف بعد ،،،، این میشه یه برنامه ز سنگین ورزشی اگه نمیدونید بگم ورزش سنگین باعث میشه سمت خودارضایی نرید من الان هر سه هفته یه بار خودارضایی میکنم منی که در روز 4بار این کارو میکردم البته فیلمای سکسو از گوشیم پاک کردم و فیلتر شکنمم پاک کردم،،،موفق باشید،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد