تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

درسی از کربلا

دوست من فرصت محرم کم کم رو به پایانه تاسوعا و عاشورا یکی از بهترین فرصت ها برای شروع ترک محسوب میشه دوست دارم نکته ای رو اینجا بگم به احتمال زیاد شما شخصیت " حر  " رو میشناسید کسی که در آخرین لحظات توبه کرد و برگشت ...

لطفا به ادامه مطلب برید....

کسی که اومد و با خودش یه ارزیابی کرد دید اگه تو لشگر یزید بمونه چی بدست میاره چی از دست میده و اگه تو لشگر امام حسین بمونه چی بدست میاره چی از دست میده یعنی یه جایی موند که نه راه پس داشت نه راه پیش بین دوراهی دنیا و آخرت موند باید انتخاب می کرد اگر آخرت رو انتخاب میکرد کل دنیاش از دست میرفت چراکه "حر" از لحاظ مالی و نظامی جزو افراد رده بالای بنی امیه محسوب میشد و اگر به لشگر امام حسین میرفت میدونست قطعا کشته میشه و تمام ثروتش توسط بنی امیه ضبط میشه و اهل خونوادش هم همگی به اسارت میرن و از طرفی دید اگه امام حسین رو رها کنه کل آخرتش از دست میره به خاطر همین شب عاشورا تا صبح نخوابید و مدام قدم میزد حتی تنش به لرزه افتاده بود خلاصه اینکه تصمیم بزرگشو گرفت توبه کرد ...

نقل شده که وقتی حر بر زمین افتاد   امام حسین بر بالینش ظاهر شد و سرشو به بالین گرفت و دستمالی رو به سرش بست تا خونش بند بیاد آقا اباعبدلله این کار رو فقط برای حر انجام داد ... واقعا شخصیت بزرگ و مثال نزدنی داشت ....

خب دوست من ما هم هرکدوم برای خودمون عاشورایی داریم باید تصمیم های بزرگی بگیریم عاشورای شما هم انتخاب بین انجام این گناه یا توبه اونه بشین با خودت بسنج ببین اگه همینجوری به گناه ادامه بدی چی از دست میدی اگه توبه کنی چی بدست میاری

یه بار برای همیشه این دندون لق رو بکش مثل حر آزاده باش تا کی میخوای در بند شیطان باشی تا کی میخوای مثل معتادا این گناه رو ادامه بدی تا کی میخوای بگی خدایا غلط کردم این دفعه آخره ....

بسه دیگه لامصب بذارش کنار ... والابلا این گناه تو رو به نابودی میکشونه من خودم کسی هستم که تا ته این قضیه رفتم تاوانشم دادم تاوان سنگینی رو هم دادم بهت بگم تهش تباهیه اگه تازه شروع به انجام این گناه کردی تا دیر نشده ترکش کن و نذار جای پاشو محکم کنه....

یه یا علی بگو و شروع کن ..

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی 1393/09/08 ساعت 02:05

مرسی.خیلی روی من تاثیر گذاشت.مرسی.انشاالله هر چی از خدا می خواین بهتون بده.و اول سلامتی بهتون بده.دوم عاشقبت بخیریتون وبقیشم هر چی دوست دارین از خدا بخواین.

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد