تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

حرف های یک گرفتار

دوست من در ادامه مطلب نظر کسی که گرفتار این گناه هست رو در مورد استمنا که در یکی از وبلاگ ها گذاشته بود  آوردم مطمئنا خوندنش خالی از لطف نیست ! ....

  

سلام. امیدوارم اوقات خوشی رو سپری کنید.

هیچ کاری نشد نداره.یه روز اینقدر شهوتم زیاد شده بود که مطمئن بودم الان خودارضایی میکنم ولی فهمیدم اگه چند لحظه فقط چند لحظه صبر کنم ارومه اروم میشم.فشار این لحظه خیلی زیاد بود ولی خیلی زود تموم شد و دیگه این عمل زشت رو انجام ندادم. من تا حالا تونستم بیش از 50روز ترک داشته باشم . امیدورام دیگر گرفتاران هم به زودی نجات پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد