تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

فواید ترک استمنا

از کدامشون بگم ...

 ترک خودارضایی ، سراسر فایده و سوده ... از فواید جسمی بگیرید تا فواید روحی و روانی ...

 در ادامه مطلب با من همراه باش تا قسمت از فواید این کارو دریابی ..... 

 اگر کسی که مدتی است یا سالیان زیادی است که معتاد به استمنا یا خودارضایی کردن شده ، به مرور زمان ، تغییراتی رو در خودش احساس می کنه ، تغییرات جسمی وظاهری از جمله رنگ پریدگی و زردی قیافه ، کبودی و گودی زیر چشم (لازم به ذکر است که کبودی زیر چشم ، از عوارض و آثار بعضی بیمار های داخلی بدن و کلیوی نیز می باشد ، بنابراین هر کس ، زیر چشمش کبود ...

بود ، انجام دهنده این گناه نیست )، درد کمر ، بی حالی و کوفتگی و خستگی ، ضعیف شدن و عدم رشد مناسب جسم و ...

اما مهمتر از آسیب های جسمی، آسیب و ضررهای روحی و روانی است ، از جمله احساس گناه و عذاب وجدان بسیار زیاد ، احساس اینکه تمام عبادات واعمال درست و خداپسندانه گذشته ات به واسطه این خودارضایی از بین رفته ، روحیه و انگیزه هیچ کاری را نداشتن ، از دست دادن امید برای آینده ، انزوا و گوشه گیری و ...

حالا فردی با تجربه و با مشاهده تمام این عوارض و آثار استمنا در خودش ، با جدیت و با رعایت دستورالعمل های حیاتی و مهم ترک خودارضایی و از همه مهمتر توکل به خدا و استمداد از اهل بیت (علیهم السلام ) ، عمل زشت ، کثیف و یا به عبارتی این مرض مسخره خودارضایی را ترک می کند ...

حالا با ترک خودارضایی ، به مرور زمان چه تغییراتی در جسم و ظاهرش و مهمتر از اون ، چه تغییراتی در باطنش  در روح و روانش به وجود میاد ؟

کسانی که در حال ترک خودارضایی هستند ، یا اینکه استمنا را دیگر ترک کرده اند ، یقینا و حتما ، ادامه نوشته های من رو تایید می کنند ...

تغییرات جسمی و ظاهری :

مهم ترین و امید دهنده ترین تغییر (البته به نظر من ) کم شدن و برطرف شدن کبودی و گودی زیر چشم هست ، یعنی اگر کسی از طریق کبودی زیر چشم شما ، متوجه می شد که شما اهل خودارضایی کردن هستید ، حالا و پس از ترک این گناه ، پس از دیدن شما ، متوجه میشه که شما دیگه خودارضایی نمی کنید ، دیگه خودارضایی رو ترک کردید ، هر چه از مدت زمان ترک شما ، بیشتر بگذره ، آثار و کبودی زیر چشمتان کمتر و کمتر میشه ،( یعنی به مرور زمان ، کبودی کم و کمتر میشه ، انتظار نداشته باشید همون اولین روز ، همه چیز ، مثل اولش بشه ) من که تازه ، یازده روز هست خودارضایی رو ترک کردم ، متوجه این تغییرات در خودم شده ام ، خدا شاهد هست ، اینقدر حس خوبی به آدم دست میده که حتما باید خودتان تجربه کنید ...

قیافتون دیگه زرد و زار نیست ، دیگه رنگ صورتتون پریده نیست ، انگار خون تازه ای به چهرتون تزریق شده ، به خدا قسم ، این تغییرات رو در خودم دارم می بینم و به شما می گم (خدا خودش شاهده ) ، دلیلش هم معلومه ، چون دیگه ، منی ( آبی که از انسان خارج می شود ) اون مایع گرانبها و بسیار پر انرژی ، به راحتی از ما خارج نمیشه ، منی حفظ شده در بدن ، صرف کمک و نیرو و قوت رساندن به تمام اعضای بدنمون ، از جمله تولید خون  بیشتر میشه ، به خاطر همین موضوع هست که رنگ ، دوباره به چهرمون میاد و قیافمون شاداب میشه...

دیگه مثل قبل ، خسته و کوفته نیستید ( البته این هم نیازمند گذر زمان هست ، تا بدن ، انرژی از دست رفته خودش رو ، کمی جبران کنه ) ، احساس می کنید باید دست به کاری بزنید ، انرژی زیادی در خودتنان احساس می کنید ، دیگه بی حوصله و خسته و کوفته نیستید ...

و آثار و فواید بسیار دیگر ، که خودتان در جسمتان می بینید و احساسش می کنید ...

و اما آثار و فواید باطنی و روحی و روانی :

*  احساس آرامش زیبا و دلنشینی در خودتون می کنید ، می دونید تمام  خودارضایی هایی که در گذشته ، در پرونده اعمالتون ثبت شده ، با توبه و ترکش ، قلم عفو بهشون خورده و خدا اونها رو از پروندتون پاک می کنه ، این حرف من نیست ، حرف خود خدا  هست ، خود خدا می فرماید که هر کس گناهی را ترک کند  ، گناهان انجام داده گذشته اش را پاک می کنم ، به مانند کسی که تازه از مادرش متولد شده ، از این واضح تر ، دیگه چه جوری باید یه مطلبو به ما بفهمونه ...

* احساس می کنید هر روز دارید به خدا نزدیکتر میشید ، از عباداتتون لذت بیشتری می برید ، چون می دونید دیگه  اون عباداتتون به واسطه خودارضایی دود و باد هوا نمیشه ، بلکه باقی هستند وحفظ میشن و ذخیره دنیا و آخرتمون میشن ...

به آینده امید بسیاری پیدا می کنید، چون ایمان دارید که در برابر این توبتون و این گناهی که برای رضایت خدا ، ترک کرده اید ، خدا نیز ، در عوض گره های زندگیتون ، مشکلاتتون رو برطرف می کنه ، دست خدا رو ، روی دوشتون احساس می کنید ، آیا اینکه از خدا به خاطر ترک این گناه کبیره و زشت ( که آنچنان هم راحت نیست ) ، پاداش و تحولات مثبتی در زندگیمان بخواهیم ، درخواست زیادی کرده ایم و توقعمان زیاده ...

شکی ندارم که عوض و پاداش خدا به خاطر ترک خودارضایی ، ما را خجالت زده و شرمنده می کند ...

آثار و فواید ترک خودارضایی ، اینقدر زیاده که ، من اینجا فقط به مهمترین هاش پرداختم ...

حالا اختیار و تصمیم با ما هست ، که کدامشان را انتخاب کنیم : خودارضایی و یا ترک خودارضایی ...

خدایا لذت ترک لذت گناه را به ما بچشان ..



منبع:وبلاگ محمد رسول الله

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1396/11/22 ساعت 07:28

سلام.... آفرین احسنت... من که خیلی از مطلبتون منقلب شدم.... واسم دعا کنید من هم توفیق ترک این گناه رو داشته باشم... بیست و پنج ساله در گیرش هستم....ترک ناموفق خیلی داشتم... خیلی از خودم متنفر شدم... نا امیده نا امید زندگی رو میگذرونم.... واسم دعا کن

سلام 1394/04/21 ساعت 21:58

سلام.من قبل از عید زیر چشام گود افتاد من از اواسط مرداد سال قبل تا به همین یه هفته پیش ترک کردم.ممکنه با ترک من به مرور زمان چشمام مثل اولش بشه؟اگه نشه...

سلام تمام عوارض استمنا با ترک اون از بین میره دوست عزیز مطمئن باش .... گود افتادن زیر چشم هم دلایل مختلفی داره ، لزوما به خاطر این گناه نیست نگران نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد