تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

ارزش ترک این عادت

باور کن ، موفقیت در ترک این عادت ارزش هر تلاشی را داره ...


کافیه یه نگاه به زندگینامه ی افرادی که موفق به ترک این گناه شدن بندازی .....

در ادامه مطلب همراه من باش .......  به اون روزی فکر کن که این گناه رو ترک کردی هر روزی که از پاک بودنت می گذره لذت بیشتری نصیبت میشه درسته اگر مرتکب استمنا بشی هم لذت میبری ولی اینو بدون که این خوشی دوامی نداره باور کن در عرض چند دقیقه تموم میشه و بعدش تو میمونیو عذاب وجدانت که چرا این کارو کردم چرا توبمو شکوندم چرا باز گناه کردم اونوقته که میفتی به گریه میفتی به زاری و احساس بدی که نصیبت میشه اون لذت اولیه و خیلی کوتاه رو نابود میکنه پس دوست عزیز چه بهتر که از همون اول  جلوی ضرر رو بگیریم به این فکر کنیم که در قبال این خوشی زودگذر چه صدمات و ضررهایی رو به خودمون وارد میکنیم صدماتی که شاید نشه به این آسونیا اون رو جبران کرد اگر در هنگام تحریک شدن کمی به این چیزا فکر کنیم و چندتا نفس عمیق بکشیم مطمئنا میتونیم جلوشو بگیریم و به یه احساس خوب و لذتی پایدار برسیم ......

 

پس عزمتو جزم کن و از همین حالا با خودت عهد ببند و شروع به ترک کن سایر پست های این وبلاگ هم میتونه بهت کمک کنه ......

 

نظرات 1 + ارسال نظر
arshiya 1393/05/05 ساعت 03:32

سلام.من هر دفعه توبه میکنم اما فقط بعد از 9 یا 10 روز دوباره اینکارو انجام میدم عذاب وجدانی که بعدش میمونه تقریبا به گریم میندازه.تورو خدا یه راهه چاره بده ارادمو تقویت کنم گفته بودی وقتمونو پر کنیم اما من روزایی که بیکارم اینکارو نمی کنم اما روزایی که ورزش میکنم.چرا.کمک.

سلام دوست عزیز ....
برای تقویت اراده راه هایی رو پیشنهاد کردم از قسمت موضوعات میتونی اونا رو دنبال کنی ولی باید ببینی چه عاملی باعث میشه به سمتش بری خوب فکر کن اون عامله یا زمینه ای که باعث میشه به فکرش بیفتی رو پیدا کن سعی کن رو این مورد کار کنی مثلا اگه تو تنهایی به فکر این کار میفتی اصلا نباید تنها شی .... خلاصه اون عامل محرکه خیلی مهمه ....
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد