تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

از زبان یک گرفتار رها شده

دوستان حرف های قابل تامل یک گرفتار رها شده رو بخونید این مطلب رو از وبلاگ یکی از دوستانی که در ترک این گناه به بقیه کمک میکنه برداشتم :


 

 به نام خدا


دوستان من محمد رضا هستم یه پسر 19ساله که گرفتار بیماری استمنا(خود ارضایی) بود

اما الان پاک پاکم و دوست دارم و واجب میدونم که به همه یاد بدم چطوری پاک پاک شدم.


خواهر من ، برادر من ، هرکسی بخواد میتونه پاک شه باور کنید الانی که دارم اینو مینویسم والدینم خونه نیستن یعنی جز خودم کسی خونه نیست و تا فردا شب نزدیکای ساعت 10تنهای تنهام! ماهواره هم که داریم اتفاقاً به دلیل مشکل تلوزیون ، همین بغل دست گذاشتم و به کامپیوترم وصله! اینترنتم تا دلتون بخواد عکس و فیلم....داره ولی حتی یه لحظه هم فکرم به اون چیزا منحرف نشده و واقعاً بگم اصلاً تحریک نشدم!


و الان از حمد خدا مشکلی ندارم


دوست دارم همه ی شما خواهرا و برادرای من همین طوری باشید و این نعمتی که من الان دارم شما نیز داشه باشید.


یادتون باشه به جرات میتونم بگم هر کسی در طول زمان حتماً  (حداقل)یکبار مجبور و یا بهتر بگم گول زده شده که خود ارضایی کنه!


پس اگه کسی تا حالا نتونسته ترک کنه مشکلی نیست


از همین الان میتونه ترک کنه

 

یه راه حل ساده

 

اگه یه موقع تحریک شدید که خودارضایی کنید حتماً به درد و عذاب وجدان بعد اون فکر کنید بعد...


کسایی که دیگه به لبشون رسیده و نمیتونن خوداری کنن میتونن بلافاصله یه لیوان آبلیوی غلیظ بخورن مطمئن باشید اثر داره!!!!(یکی از راههای من اینطوریه!)

 

فقط خواهش میکنم ، عاجزانه میگم خواهش میکنم هیچ وقت خودتون به فکر اینکه خود ارضایی کنید نیفتید.


امید وارم همه جونا یه روزی پاک پاک باشن


ادرس وبلاگ :http://tarke-estemna.persianblog.ir/

نظرات 1 + ارسال نظر

فقط کافیست بدانند که سیب را از درخت تاک نمی چینند ...

شما دعوتید , تشریف بیارید خوشحال میشیم .
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد