تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

آزادی من، یک پیشنهاد ویژه برای شما

یکی از دوستانی که از این مصیبت نجات پیدا کردند دل نوشته ای رو به یکی از سایت های فعال در این زمینه ارسال کردند که من  عین اون دل نوشته رو در ادامه برات اوردم حتما بخونش ..... حتما....

 

 سلام دوستان عزیز,دختر ها و پسر های خوب ایرانی

احتمالا شمایی که داری این متن رو می خونی شاید یکی از کسایی باشی که خود ارضایی می کنن نمی دونم چی شد که یک دفعه یاد شما و اینجا افتادم اما می خوام بگم تا به الان 40 روزه که ترک کردم

الان تمرکز فوق العاده ای دارم زمانی که خود ارضایی می کردم سرم گنگ بود و هیچی متوجه نبودم

من یک پیشنهاد واقعا عالی دارم برای کسایی که خسته شدند و دوست دارند زندگی شون رو عوض کنند,دوست دارند با خداوند رحمان دوست شوند که در پایان این متن ذکر خواهم کرد. من صد ها بار در دو سال خود ارضایی کردم که کم کم داشت مرا نابود می کرد اما از لطف خداوند غافل نشدم می دانم و مطمئن هستم مرا بخشیده دوستان عزیزم ما انسان ها یک دشمن قسم خورده داریم که همه می دانیم آن شیطان است امروز که مدت هاست خود ارضایی را ترک کرده ام و در خانه تنها بودم احساس شهوت شدیدی بهم دست داد به طوری که نمی تونستم سر پا بیاستم اما مقاومت کردم برای اولین بار خیلی جدی مقاومت کردم انگار خود شیطان بود که تمام نیرو شو گذاشته بود تما منو وادار به خود ارضایی و منحرف شدن کنه اما نتونست وقتی که خدا فکر می کردم به اینکه چه چیز هایی به من داده و اینکه چقدر منو بخشیده دیگه اصلا به فکر خود ارضایی نمی افتادم خلاصه این احساس شهوت کم و کم تر شد به طوری که الان پس از چهل روز تمام احساس تمرکز عالی,نیرو چند برابر بیشتر از گذشته و قدرت فکری و تصمیم گیری عاقلانه تر و فوق العاده بهتری دارم از همه مهم تر یکی از وحشتناک ترین کار های دنیا ترک کردم و از یکی از مخوف ترین زندان های شیطانی آزاد شدم بالاخره آزاد شدم و از زندان خود ارضایی فرار کردم و ...

اما یکی از چیز هایی که در زندگی و موفقیت من نقش فوق العاده داشت سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ در زمینه موفقیت می باشد که پیشنهاد می کنم اگه واقعا می خوای عوض بشی حتما ازش استفاده کن شما استفاده کن و عمل هم بکن اگه نتیجه نگرفتی به من لعنت بفرست باشه؟ قول می دی دانلود کنی؟

الان ساعت 1:41 شبه نمی دونم چرا یک دفعه به فکر شما افتادم اما شاید خداوند این فرصت رو جلوت گذاشته تا تو هم مثل من رها بشی

دوست من ما هر کس و ناکسی رو به عنوان دوست انتخاب می کنیم غیر از خدا

خداوند متعال خودش تو قرآن می گه

من رو وکیل و دوست خودتون قرار بدید و چه دوستی بهتر و قدرتمند تر از خدا؟

خلاصه من الان احساسی رو دارم که با میلیون ها بار خود ارضایی نمی تونم به دستش بیارم.

خلاصه این آقای فرهنگ راه زندگی منو عوض کرد ازش ممنونم از تو هم ممنونم که این متنو خوندی.

به امید رهایی شما

اینم آدرس وبلاگ برای دانلود سمینار موفقیت دکتر فرهنگ: http://drfarhang.mihanblog.com/post/1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد