تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

هرچه سریعتر شروع کن

امیرمومنان علی (ع) در نامه ای خطاب به فرزندش امام حسن (ع) فرمودند :« همانا قلب جوان همانند سرزمین خالی است آنچه در آن بکارند می پذیرد و من پیش از آنکه دلت سخت گردد به ادب تو  مبادرت ورزیدم.»

پس دوست عزیز هر چه سریعتر شروع به ترک کن کار امروزو به فردا ننداز از سایر پست های وبلاگ هم استفاده کن تا بتونی یه شروع موفقیت آمیز و یه ادامه ی موفق داشته باشی دوست من هرچی زمان بگذره به ضرر توست دلت ، قلبت سیاه تر میشه به این گناه شوم عادت میکنی و اینجاست که کار خیلی سختی در ترک پیدا میکنی و ضربه ی سختی به اعتماد به نفست وارد میشه 

پس یه یا علی بگو و از همین حالا شروع کن به ترک ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ali 1394/02/04 ساعت 05:07

سلام.من علی هجده ساله از تهرانم.تابستون پارسال مرتکب این گناه شدم.محرم شروع شد،خدا ردیف کرد منو رفیقم رفتیم هیکلی برای علامت کشی خریدیم.
خدا رو هزار بار شکر،جسته ی خیلی بزرگی دارم.ولی رفیقم از من از لحاظ هیکلی کوچک تره.
من که مبتلا به این کثافت کاری بودم شب پنجم محرم بود رفتم زیر علامت.باور کنید زانوم شل شد .نمیتونستم.ولی رفیقم راحت برد.
خیلی دلم شکست.جوری شد که منه قد،از دم دسته تا دم خونه گریه کردم.رفتم خونه هیشکی نبود.گفتم حضرت ابوالفضل چرا کمکم نکردی.
یه آن به خودم اومدم گفتم داش علی حضرت ابوالفضل خیلی کمکت کرد.تو باید همت کنی و خود ارضایی و بذاری کنار.
منم امیدم اول به خدا بعد امام حسین و حضرت ابوالفضل شد .نمک نذر کردم که خدا کمکم کنه دیگه نکنم.الحمدلله الحمدلله گوش شیطون کر،یعنی به علی قسم تاثیرشو دیدم.
دوستای گلم بعضی موقعها که حالم بد میشه میرم تو کار درد دل با خدا.
به من که جواب داده.شمام تلاش کنید دیگه نکنید.
برام دعا کنید هیچ موقع این کارو نکنم.
انشااله شما هم نمیکنید با توکل به خدا و مولا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد