تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

ترک یک ماهه ...

دوستان عزیز الان تقریبا یک ماه میشه که از آخرین ترک من میگذره واقعا یه حس خوبی دارم امیدم به زندگی بیشتر شده از گوشیه گیری و انزوا خارج شدم تو این مدت حسابی ورزش کردم و به لطف خدا از لحاظ بدنی و جسمانی پیشرفت های خوبی کردم در کل زندگی بر وفق مراد داره میچرخه حتی یک لحظه هم به گناه فکر نمیکنم به محض این که میخوام تحریک شم خودم رو معطوف چیز دیگه ای میکنم با خودم میگم این همه لذت واقعی رو از دست بدم تا یک لذت زودگذر و پوچ رو بدست بیارم  ... واقعا که مسخرس...

دوست عزیز اگر هنوز شروع به ترک نکردی یه بسم الله بگو و شروع کن تولد امام رضاس با امام رضا عهد کن که این گناه رو بذاری کنار واقعا موثره امیدوارم به حس خوب پرواز برسی 

پیروزی از آن توست باور داشته باش ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد