تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

من تا آخرش رفتم تو نرو ! ...

یکی از دوستان نظر گذاشته بود که ای بابا گناهشو انجام بده لذتشو ببر این حرفا کدومه!

در پاسخ به این دوست عزیز  و دیگر کسانی که این طوری فکر میکنند باید بگم منم همچین فکری میکردم  میگفتم کی به کیه بذار حالشو ببریم این حرفا واسه آخونداست این حرفا مضخرفه محضه ولی دوست عزیز من تا آخرش رفتم عواقبشم دیدم کلی ضرر هم متحمل شدم تا یه جایی که زندگی داشت معناشو برام از دست میداد کم کم داشتم به خودکشی میرسیدم تا این که به لطف خدا تونستم ترک کنم پس از تجربیات من استفاده کن و خودت این راه رو امتحان نکن که عاقبتش پشیمونیه مطمئن باش این توجیهاتی هم که تو ذهنت شکل میگیره همش برای شیطانه لعنتیه نباید گولشو بخوری شاید بگی نه آقا من خودمو کنترل میکنم  تفننی انجام میدم نمیذارم از حد معمول بگذره ولی اینو باید بدونی که اینا هم از توجیهاته شیطانه خود من سعی میکردم کنترل کنم ولی بعد از یه مدت از دستم در رفت یعنی باید دفعات گناه رو بیشتر کنی تا بتونی ارضا بشی دست خودتم نیست مطمئن باش از دستت در میره و یهو به خودت میایی و میبینی که تا گردن تو منجلاب فرو رفتی پس هرچه سریعتر به فکر ترک باش از  سایر پست های وبلاگ هم استفاده کن ... مطمئن باش که پیروزی از آن توست...

منتظر دیدن نظراتت هستم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد