تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

محرم فرصتی برای ترک خود ارضایی...

اگر به قرآن اعتقاد داری که ادامه مطلب رو بخون اگرم اعتقاد نداری پس ادامه متنو نخون و برو چاره ای دیگه باری مشکلت پیدا کن ولی مطمئن باش موفق نمیشی چون خدارو همرات نداری ...

خب ، الآن که داری این متنو میخونی ، پس به قرآن اعتقاد داری و همین الآن در گوشه ای از اتاق خونه اتون قرآنی وجود داره و باور داری که تک تک حرفهای قرآن از جانب خداست ...

خب  به ترجمه آیه قرآنی که بهش اعتقاد داری ، تامل و توجه کن و لحظات خودارضایی کردن خودتو به یاد بیار :

و ما تکون فی شان  ... و لا تعملون من عمل الا کنا علیکم شهودا اذ تفیضون فیه و ما یعزب عن ربک من مثقال ذره فی الارض و لا فی السما ... ( آیه61 سوره یونس )

و تو در هیچ حالی نباشی ... و به هیچ عملی وارد نشوید جز آنکه ما همان لحظه ، شما را مشاهده می کنیم و هیچ چیز ...

به وزن ذره ای در همه زمین و آسمان از خدای تو پنهان نیست ...

و آیه ای دیگر :

الم یعلم بان الله یری ( آیه 14 سوره علق )

آیا او ندانست که خدا ( اعمال زشتش را ) می بیند .

 

اگر همین الآن در ترک و توبه به سر می بری ، عهد کن با قدرتی صد برابر ، راهت را ادامه بدهی ...

و اگر هم ، همین الان حس و حال گناه کردن داری و شایدم دقایقی پیش ، خودارضایی کردی ، همین الآن ،  با همین خدایی که هم اکنون در حال مشاهده توست ، عهد ببند که دیگر خودارضایی نمی کنی و با تمام وجودت  از مولایت حسین بن علی مدد بگیر و بگو لبیک یا حسین ...

برای من و شما ، ترک خودارضایی  یعنی لبیک یا حسین ، ترک گناه یعنی لبیک گفتن به امام حسین (ع) ...

پس با تمام وجودت بگو : یا امام حسین ، از این به بعد فقط لبیک یا حسین را ورد زبانم نمی کنم ، بلکه با ترک گناهم ، با ترک خودارضایی ، لبیکم را به شما اثبات می کنم ... 

دوست من فرصت محرم یک فرصت ایده آل برای شما برای ترک حساب میشه این فرصت ها به همین راحتی برای آدم به وجود نمیاد پس قدرشو بدون و از محرم یک سکو برای موفقیت در ترکت استفاده کن پس یه یا امام حسین بگو و شروع کن...

لبیک یا حسین بن علی علیه السلام ...


منبع:وبلاگ noestemna.mihanblog

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد 1393/08/09 ساعت 16:25

سلام.میخواستم بگم که درسته آلان ماه محرم ولی میخوام از آلان که دارم مینویسم شروع کنم ولی میخوام برم وو این کارو برای آخرین بار انجام بدم همین آلان آیا مشکلی نداره برم وو برای آخرین بار این کار کثیف رو ترک کنم؟

دوست من مشکل دقیقا همینجاست هرئقت تصمیم به ترک گرفتی باید بذاری کنار اگه بگی این آخرین باره مطمئن باش دفعه بعدی هم وجود خواهد داشت شک نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد