تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

تجربه ها

سلام همسفر ...

اگر تجربه ، نصیحت  و یا حرف خاصی داری که فکر میکنی به درد بقیه گرفتاران و یا حتی کسایی که از این درد رهایی پیدا کردن بخوره میتونی در قالب نظر اینجا بیانش کنی تا دیگر دوستان هم استفاده کنن...

 به امید موفقیت  ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/06/12 ساعت 12:14

آقا این کار رو نکنید.
بدترین خاطره و بدترن لحظه ای از عمرم که تابحال خفتشو کشیدم اینه که اینقدر ضایع و تابلو شدم(نشانه و عوارضی مثل گودی چشم ، کم بینایی ، کم زوری ، خم شدن کمر و...) که پدرم منو کشید کنار و گفت پسرم این کاری که میکنی درست نیست وقتی من نوجوون بودم یکی از هم کلاس هام مدام این کار رو میکرد و با افتخار هم برامون تعریف میکرد ولی بعد از یه مدت اون قدر ضعیف شد که تو بیمارستان بستری شد و کلا خودش و حواسشو از دست داد .
شما میدونید پسری از دهن پدرش این حرفارو بشنوه چه حالی میشه؟
9 شهریور 92 20:10
سلام خوبی عزیزم فقط خواهش میکنم این نظر رو حتما برای نمایش بزار همه بخونن یه استفاده کوچیک لااقل ببرن خوب من خودم معتاد بودم به خود ارضایی 14 سال الان ازدواج کردم خوشبختانه ولی دوسال پیش که 24 سالم بود میخواستم این عادت کثیف رو کنار بزارم هر کاری میکردم به جان خودم و به خدا قسم نمیشد هر راهی رو امتحان کردم ولی مطالب شما هم اموزنده ست به هر صورت با یه دکتر مشورت کردم کافور رو پیشنهاد کرد یه هفته نوک قاشق تو غذات بریز خلاصه من کافور رو بو میکردم و مقداری در غذام میریختم خیلیکم به اندازه یه ناخن خلاصه این حس شهوتم احساس کردم که کم تر میشه هر روز و انررزی ورزشم بیشتر میشد به هر صورت کافور عوارضش رو نشون داد تهوع و استفراغ سرگیجه عصبی میشدم بی خود وبیجهت دلشوره داشتم کابوس میدیدم الان 2سال از اون جریان میگذره خوب ولی اگه بتونید رو اراده خودتون ترک کنین و نماز و دعا و قران خیلی بهتر این راه هست که من رفتم ممنون و تشکر از مدیر سایت

[ بدون نام ] 1393/05/25 ساعت 17:44

من قبلا نمی دونستم کار اشتباهیه
آه شایدم خودمو گول می زدم .
وقتی سر درس ازدواج استاد این موضوع پیش کشید و اینکه حرامه ، از خجالت داشتم آب می شدم ،خودمو از دسته نداختم یعنی امکان گریه ام بود
بعدش فقط اراده کردم این کار را نکنم و نکردم
ولی توبه هم نکردم تا اینکه متوجه شدم این مشکلی که سر راهمه از توبه نکردنمه
سخت بود اعتراف کردن از موضوعی که از ریشه خدا خودش می دونست
موقع توبه هم که نمی شه آدم خودشو گول بزنه یعنی همیشه خودشو گول می زنه ولی خدا رو که ...
فووووه
من توبه کردم ولی مثل اینکه کامل توبه نکردم یا خدا کامل قبولش نکرده نه اینکه بخیل یاشه به بخشیدنم شاید به خاطر اینکه هنوز یک جای کارم می لنگه برام دعا کنید پیداش کردم توبه کنم
و اینکه خدا قبولش کنه و منو ببخشه
راستی اصلا دوست نداشتم ایمیل بزنم که فردا یکی منو با اسمم بشناسه
در ترک گناه فقط خدا باید راز دار بنده اش باشه.
نباید پیش غیر اعتراف کرد من اینو فقط برای اونایی که می خوان ارده کنند می گن کی این کار را نمی کنه نوشتم
من خودمم نمی دونستم بعضی های حتی اندک گرفتار این گناه باشند

[ بدون نام ] 1393/04/25 ساعت 15:40

دوستان, من به خاطر ابتلا و از دست دادن حجم زیادی از انرژی در اوج دوران جوانی 12 کیلو وزن کم کردم موهای سرم ریخت و چشمام ضعیف شدن اینایی رو که گفتم تونستم از طریق اطبا متوجه بشم که عاملشون چی بوده
توی این 30 روز که این عمل رو ترک کردم به طور خیلی عجیبی ارادم زیاد شده و تونستم شور و اشتیاق جوانیم رو دوباره بدست بیارم اگر شما بتونید این عمل رو برای یه مدت کوتاه ترک کنید تغییراتی که توی فیزکیتون ایجاد می شه انگیزتونو برای ادامه ی ترک بیشتر می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد