تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

روز سوم

روز سوم

خب امروز روز سوم ترک محسوب میشه فکر نمی کنم تا یک هفته اول مشکل خاصی پیش بیاد و اون قدر وسوسه بشیم که خدای نکرده سراغ گناه بریم ولی نکته ای که باید بگم تو این روز اینه که باید تصمیم بگیریم نماز هامون رو به وقت و به درستی و با انجام تعقیبات اون انجام بدیم دوستان مطمئن باشید که این روش خیلی جواب میده حتما نماز ها رو درست و با حضور قلب باید بخونیم خیلی میتونه تو نگه داشتن و دوری از این گناه کارساز باشه پس تغییری که از امروز ایجاد میکنیم خوندن نمازاول وقت ، انجام تعقیبات .... نیازی هم نیست تعقیبات سنگین انجام بدیم از روز اول مثلا شروع کنیم به تسبیحات حضرت فاطمه بعد  کم کم تعقیبات رو بیشتر میکنیم ..........

نماز صبح رو هم خیلی خیلی سفارش میکنم به هر ترفندی شده باید برای نماز صبح بیدار شیم من از همین امروز گوشیم رو زنگ میذارم تا بیدار شم حتما شب موقع خواب نیت میکنم که باید برای نماز صبح بیدارشم .... نماز صبح خیلی خیلی مهمه این صد بار .... به امید موفقیت برای ادامه تلاشمون ....

(دوست من اگه برای بار اول هست که این پست رو میخونی از قسمت موضوعات  به ترک چهل روزه برو و از روز اول با من جلو بیا هر روز فقط یک مطلب هر روزی که میگذره بیا و مطلب مربوط به روز بعد رو بخون )


نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1393/12/05 ساعت 19:48

با تشکر وییییژژژژژژژههههههههه از مطالب مفید شما ایرادی ندارد اگر این پست ها را در وبلاگ خود بگنجانم؟

اگر با ذکر منبع باشه نه اشکال نداره دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد