تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

روز ششم

روز ششم

خب کم کم هفته ی اول داره فرا میرسه امروز رو فقط یک حدیث مینویسم از پیامبر اکرم که میفرماید برای استغفار گناهان خود صلوات بفرستید ...

دوستان خیلی تاثیر داره برای خودت مقرر کنه روزی مثلا پنجاه تا یا صدتا صلوات بفرستی خیلی تاثیر میگذاره ما اوقات بیکاری زیاد داریم میتونی این اوقات رو با صلوات بگذرونی مثلا شب موقع خواب خیلی خوبه از شبی ده صلوات شروع کن بعد کم کم اضافه کن تا ایشالله به به صدتا برسه  مطمئن باش تاثیر خودشو میذاره و فکر گناه رو از سرت بیرون میکنه از همین امشب که ششمین شب پاکیت هم محسوب میشه شروع کن حتما امشب انجام بده .... حتما...

دوستان لطفا نظرات خودتونم بگید حداقل من بدونم چند نفر هم با من هستن شاید کار و حرف های من هم ایراد داشته باشه با نظراتتون منو دلگرم به ادامه کار میکنید ....


نظرات 2 + ارسال نظر
الهه 1394/01/19 ساعت 03:03

سلام من تازه جدا شدم و تنهایی خیلی بهم فشارمیارهخیلی هم آدم مذهبی هستم ،ولی وقتی بهم فشار میاد سراغ سایت های بد می رم خیلی دوست دارم کلا
ترک کنم

سلام دوست عزیز .... شما نباید خودتون رو در شرایط گناه قرار بدین به هیچ عنوان تنهایی و به مدت طولانی پشت سیستم نشینید ... هر وقت حس گناه پیدا کردین به سرعت سیستم رو خاموش کنید

ارشیا 1393/06/24 ساعت 15:07

مرسی اما متن خودتو افزایش بده.من دارم کم کم درست میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد