تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

روز دهم

دوستان من فکر میکنم استقبال از این دوره چهل روزه کم باشه چون نظرات خاصی رو نمیبینم در این باره.... برای همین خاطر سعی میکنم فعلا پست ها رو ادامه ندم برای خودم هم بهتره که درباره این موضوع کمتر فکر کنم اینطوری گذروندن مدت ترک راحت تر هم میشه ...

فعلا خدانگهدار...

نظرات 2 + ارسال نظر
در آرزوی ترک 1393/08/15 ساعت 00:46

مطالبت بسار زیبا بود.. تصمیم گرفتم با شما در این 40 روز همراه شوم ...لطفا این 40 روز را ادامه بده...درست الان بازدید کم اما کاری که میکنی حتی برای یک نفر هم جواب بده بسیار بسیار پر ارزش ..حال آنکه من فکر میکنم افراد زیاد همراه باشن

MA 1393/08/11 ساعت 00:44

خسته شدم خدایا ... هووووووووف ... به خودم لعنت میفرستم ... خسته شدم خسته خسته خسته ...

کافیه فقط تصمیمت برای ترک جدی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد