تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

یک کلیپ تاثیرگذار....

سلام دوستان

امروز یک کلیپ خیلی قشنگ و تاثیر گذار آماده کردم ....

شاعر مورد علاقم یعنی فریدون مشیری یک شعر بسیار زیبا رو در این کلیپ میخونه حتما ببینید و استفاده کنید ....

بعد از دیدن کلیپ ربطشو به موضوع وبلاگ میفهمید....


دانلود کلیپ

نظرات 3 + ارسال نظر
یه بنده خدا 1393/09/18 ساعت 18:57

سلام
(من همون پسر 15 سالم،همین پست نظر گذاشتم)
با کمک pdf که گذاشته بودید و گریه بره امام حسین توبم رو دوباره تجدید کردم و خدا رو شکر 3 روزه پاکم

سلام
اصلا نگران شکست نباش هر شکست مقدمه پیرورزیه به راهت ادامه بده این دفعه مدت ترکت باید بیشتر بشه به خودت قول بده این سری بیشتر از سری قبل پاک بمونی

[ بدون نام ] 1393/09/15 ساعت 17:58

سلام
من پسرم و 15 سالمه
1 سال و 6 ماهه مبتلام
یه ماه پیش رفتم مشهد و 28 روز گذاشتمش کنار اما ...
دارم دیوونه میشم...

سلام دوست گلم
شما سن و سال کمی داری و میتونی این گناه رو بذاری کنار به راحتی ....از قوای جوونیت استفاده کن ..... اگه الان نتونی ترک کنی این مرض لعنتی جای پاشو محکم میکنه و وقتی سنت بیشتر میشه ترک کردنش خیلی خیلی سخت میشه شرایط گناه رو برای خودت فراهم نکن .... به هیچ عنوان در موقعیت ها و شرایطی که این گناه رو انجام میدادی قرار نگیر انشالله میتونی کامل بذاریش کنار

تولد دوباره 1393/09/13 ساعت 20:30

مثل همیشه عالی بود

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد