تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

سوال یک دختر 15 ساله و جوابی برای او

من یک نوجوون 15 سالم که نمیتونم شهوت خودمو کنترل کنم آیا خود ارضایی کم خوب است؟ به چه مقدار؟من یک نوجوون 15 سالم که نمیتونم شهوت خودمو کنترل کنم آیا خود ارضایی کم خوب است؟ به چه مقدار؟

پاسخ رو در ادامه مطلب ببینید... 

 


سلام عزیزم

خودارضایی هیچ وقت راهی برای تخلیه شهوت نبوده و نخواهد بود . اگر این طور بود در قرآن یا در احادیث ائمه معصوم حتما مواردی ذکر می شد . شک نکنید .

این که برخی از پزشکان و روشنفکران غرب زده میگن خودارضایی به مقدار کم برای بدن مفیده با عرض معذرت از حضورت شما و سایر بازدیدکنندگان باید بگم که در اوج بی شرفی دروغ میگن !

ببین عزیزم ؛

فشار جنسی عواملی داره که یا درونی هستند یا بیرونی .

عوامل درونی ناشی از تغییرات بدن موقع به بلوغ رسیدن هست . وقتی فشاری از این جنس به شما وارد میشه باید از اون استقبال کنید و خدا رو شکر کنید که از لحاظ جنسی سالم هستید و می تونید ازدواج موفقی لااقل از لحاظ جنسی داشته باشید .

ولی باید بگید الان وقتش نیست که بهش بپردازم . انشاء الله به موقش . اگه در این سن به فشار جنسی بها بدید بی تعارف ، بدبختتون می کنه !

کنترل و تحمل این گونه فشار ها بسیار راحت هست و با یه صبر حداکثر 10 دقیقه ای رفع میشه . فشار جنسی که 24 ساعت شبانه روز کسی رو اذیت نمی کنه . یهو احساس می کنی که نیاز داری . این جاست که اگه 10 دقیقه خودت رو کلا از وادی مسائل جنسی خارج کنی ، بعد از 10 دقیقه فشار جنسی یا کلا رفع شده یا این که قدرتش کم شده و میشه به راحتی اون رو رد کرد .

عامل دومی که باعث ایجاد فشار جنسی میشه ناشی از عوامل بیرونی هستش . که اکثریت اونا به خاطر کنترل نکردن چشم به شما وارد میشه .

از نگاه کردن به تصاویر و فیلم های ماهواره ای و اینترنتی گرفته تا متاسفانه بد حجابی های موجود در جامعه . بدبختانه کنترل این گونه فشار ها تا زمانی که دیدن این گونه تصاویر ادامه پیدا کنه غیر ممکن هست !

بعضی ها میگن ما نمی تونیم خودارضایی رو ترک کنیم ولی کمی که دقیق میشم می بینم همزمان به این گونه تصاویر و فیلم ها هم نگاه می کنند .

اگه فشار جنسی شما از نوع اول هست که گفتم چه کار کنید :

( صبر حداکثر 10 دقیقه ای و مشغول کردن خود به چیزهایی دیگه که بهترین اون می تونه توجه به خدا با گفتن اذکاری مثل لا حول ولا قوة الا بالله باشه )

اگه فشار جنسی شما ناشی از نوع دوم هست ، راه حل اون کنترل کردن چشم هستش .

احتلام یه راه کنترل طبیعی و خدادادی و سالم تخلیه فشار جنسی در دوران مجردی هست . همه چیز رو به بدن واگذار کنید . هر موقع کاسه ی صبرش لبریز شد موقع خواب ، فشار جنسی رو تخلیه می کنه و نیازی نیست که شما کار خاصی بکنید .

بنابراین به هیچ وجه خودارضایی رو توصیه نمی کنم چون خدا حتی یه بار هم اجازه این کار رو نداده . شاید بگید نمی تونم تحمل کنم ولی اشتباه می کنید . شما می تونید مگه این که نخواید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد