تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق
تولدی دیگر  (رهایی از خودارضایی)

تولدی دیگر (رهایی از خودارضایی)

خود ارضایی + استمنا + Masturbation + خودارضایی + جق + جلق

اول درمان استرس بعد درمان استمنا!

دوست من یکی از عواملی که باعث میشه ترغیب بشی تا گناه انجام بدی استرس هست ...

مثلا فرض کن چند روز یا چند هفته گناه انجام نمیدی اما به یکباره عاملی باعث میشه تا تحریک شی .... یکدفعه استرس میاد سراغت ، تپش قلبت میره بالا ... فکرت یک دفعه میره سراغ گناه و هرکاری هم میکنی از سرت بیرون نمیره ... اینجاست که شاید واقعا هم دوس نداشته باشی توبه رو بشکنی ولی چون این حالات به وجود اومده و ولتم نمیکنه مجبور میشی تا خودارضایی رو انجام بدى تا آروم بشی ... گرچه میدونیم این آرامش موقتیه و بعد چند روز مثل معتادین به مواد مخدر که خماری از سرشون میفته دوباره باید این گناه لعنتی رو انجام بدی.....

اینجاست که اهمیت استرس به عنوان یک عامل گناه مشخص میشه....   

 پس دوست من در این گونه موارد باید از تکنیک های آرامش استفاده کنی و به نوعی این استرس رو کنترل کنی .... روش های زیادی برای اینکار وجود داره یکی از روش های موثر ، تکنیک تنفس عمیقه که میتونه در این گونه موارد خیلی کارساز باشه ..... من سعی میکنم در مطالب آینده ای که در وبلاگ قرار میدم بیشتر از درمان استرس صحبت کنم...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد